Oferta pracy

Zarząd Banku ogłasza nabór na następujące stanowiska:

Doradca Klienta

Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami Banku
  • aktywna sprzedaż produktów bankowych
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie realizacji usług, w tym transakcji gotówkowych i bezgotówkowych

Wymagania:

  • pozytywne nastawienie do pracy z Klientem
  • zdolności sprzedażowe i analityczne
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja czasu pracy


Aktualizacja 31.03.2025.
Zarząd Banku informuje że rekrutacja na stanowisko Doradca Klienta została zakończona.



Informatyk

Wymagania:

  • podstawowa znajomość sieci komputerowych
  • znajomość systemów z rodziny Windows
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • minimalna znajomość tematyki cyberbezpieczeństwa 


Zgłoszenia w formie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych prosimy kierować na adres: zarzad@bs.gorlice.pl w terminie do 31 marca 2025r.

 

Aktualizacja 31.03.2025. Składanie ofert na stanowisko Informatyka zostaje przedłużone do 30.04.2025r.

Aktualizacja 08.04.2025. Zarząd Banku informuje że rekrutacja na stanowisko Informatyka została zakończona.

 

Klauzula RODO »»