• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Logo
  • Logowanie do systemu IB
Wyszukiwarka
  • Strona główna
  • Oferta
    • Klienci indywidualni
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Rachunek IKE-BS
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Pozostałe instytucje, organizacje, stowarzyszenia, parafie
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
    • Jednostki Samorządu Terytorialnego
    • Pozostałe usługi
      • Aplikacja mobilna Nasz Bank
      • BLIK
      • Usługa mojeID
      • Sm@rt wypłata
      • Przekazy MoneyGram
      • Zlecenia BlueCash
      • Express Elixir
      • Kartosfera
      • Usługa CashBack
      • Płatności mobilne BS Pay (Google Pay)
      • Apple Pay
      • Zastrzeganie dokumentów
      • Sprzedaż terminali POS (Planet Pay)
      • SMS Banking
      • Wynajem skrytek depozytowych
      • DEMO systemu Internet Banking
  • Informacje
    • Stawki WIBID/WIBOR
    • Stawka WIRON
    • BMR - wskaźniki referencyjne
    • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
    • Tarcza Finansowa PFR
      • Tarcza Finansowa PFR 1.0
      • Tarcza Finansowa PFR 2.0
      • Rozliczanie Tarczy Finansowej PFR 2.0
    • PSD2
      • PSD2 - Informacje
      • Raport z dostępności API PSD2
      • TPP
    • Graniczne godziny realizacji zleceń płatniczych
    • Tabela oprocentowania
    • Prowizje i opłaty
    • BFG
    • Tryb rozpatrywania reklamacji, skarg i wniosków
    • Regulaminy i druki do pobrania
  • O Banku
    • Historia
    • Misja Banku
    • Statut Banku
    • Struktura organizacyjna
    • Polityka informacyjna
    • Polityka zarządzania ładem korporacyjnym
    • Archiwum
    • Dane finansowe
  • Władze Banku
  • Kontakt
    • Dane teleadresowe
    • Godziny otwarcia
    • RODO
    • BANKOMATY
    • KOD SWIFT
    • Mapki
  • Mapa strony
Baner
  • Oferta
    • Klienci indywidualni
      • Rachunki
        • Rachunek ROR
        • Rachunek walutowy
        • Rachunek Talent-Konto
        • Rachunek POL-Konto JUNIOR
        • Rachunek POL-Konto STUDENT
        • Rachunek POL-Konto SENIOR
        • Rachunek POL-Efekt
        • Podstawowy Rachunek Płatniczy
        • Przenoszenie rachunków bankowych
      • Lokaty terminowe
      • Rachunek IKE-BS
      • Kredyty
        • Kredyt odnawialny w ROR
        • Kredyt gotówkowy (konsumpcyjny)
        • Kredyt gotówkowy EKOLOGICZNY
        • Kredyt okazjonalny
        • Kredyt na remonty bieżące mieszkań
        • Kredyt na pozostałe remonty i drobne budownictwo
        • Kredyt mieszkaniowy Mój Dom
        • Uniwersalny kredyt hipoteczny (UKH)
        • Kredyt konsolidacyjny
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
        • Ubezpieczenia majątkowe
        • Ubezpieczenia na życie
        • Ubezpieczenia komunikacyjne
        • Ubezpieczenia turystyczne
        • Dobre praktyki
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
        • Kredyt w rachunku bieżącym
        • Kredyt obrotowy
        • Kredyt Szybka Inwestycja
        • Kredyt na finansowanie działalności rolniczej
        • Kredyt inwestycyjny
        • Kredytowa Linia Hipoteczna
        • Kredyt inwestycyjny Unia Biznes
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Pozostałe instytucje, organizacje, stowarzyszenia, parafie
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
    • Jednostki Samorządu Terytorialnego
    • Pozostałe usługi
      • Aplikacja mobilna Nasz Bank
      • BLIK
      • Usługa mojeID
      • Sm@rt wypłata
      • Przekazy MoneyGram
      • Zlecenia BlueCash
      • Express Elixir
      • Kartosfera
      • Usługa CashBack
      • Płatności mobilne BS Pay (Google Pay)
      • Apple Pay
      • Zastrzeganie dokumentów
      • Sprzedaż terminali POS (Planet Pay)
      • SMS Banking
      • Wynajem skrytek depozytowych
      • DEMO systemu Internet Banking

mojeID i Profil Zaufany – wygodny dostęp do usług online

 

Od 27 lipca 2020 r. klienci Banku Spółdzielczego w Gorlicach mogą korzystać z mojeID i założyć Profil Zaufany bez wychodzenia z domu. Profil Zaufany zastępuje podpis na papierze, dzięki czemu wiele spraw urzędowych można załatwić online.

 

Co umożliwia mojeID?

  • potwierdzenie tożsamości – szybkie i bezpieczne logowanie oraz przekazywanie danych (np. imię, PESEL, data urodzenia)

  • logowanie do konta – łatwy dostęp do usług

  • autoryzacja operacji – bezpieczne zatwierdzanie transakcji

 

Korzyści dla Ciebie

  • łatwiejszy dostęp – szybka rejestracja i logowanie
  • bezpieczeństwo – kontrolujesz przekazywane dane
  • więcej usług online – wygodne korzystanie z wielu e-usług

 

Gdzie możesz używać mojeID?

  • usługi publiczne – składanie wniosków do urzędów, dostęp do danych (np. ubezpieczenia społeczne, punkty karne)
  • e-Commerce – potwierdzenie wieku, dane do dostawy
  • energetyka – rejestracja wniosków, dostęp do portalu klienta
  • medycyna – rejestracja do usług medycznych, zakup leków online
  • media – dostęp do treści ograniczonych wiekowo, opłacanie abonamentu
  • ubezpieczenia – zakup i odnowienie polisy online


mojeID w pytaniach i odpowiedziach:

  1. Co to jest mojeID?

    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

  2. Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

  3. Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

  4. Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

  5. Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

 

Regulamin usługi mojeID

 

Bank BPS BFG BIK KNF ZBP KIR VISA Zakład Usług Informatycznych Novum Sp. z o.o. KZBS
  • Bank Spółdzielczy w Gorlicach

    ul. Stróżowska 1, 38-300 Gorlice

     

  • tel. +48 18 353 54 01

    tel. +48 18 353 72 00

  • e-mail: biuro@bs.gorlice.pl

     

     

© Bank Spółdzielczy w Gorlicach
Realizacja: Verakom
Powered by Quick.CMS
COOKIES

Informujemy, że nasza strona www za pomocą mechanizmu Cookies przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu identyfikacji użytkownika oraz stanu i miejsca przebywania na podstronie www. Możesz wyrazić na to zgodę lub zgody tej odmówić korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę, poprzez jej ustawienia zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z funkcji IB serwisu. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce: Polityka Cookies

Zamknij